Tři dny na vysočině

Jednalo se o třídenní výlet na Vysočinu ve dnech 15. - 17. 6. 2018. Spaní jsme měli zamluvené v rekreačním středisku Valcha u města  Počátky. Sraz jsme měli v Doksech u Lídlu na devátou hodinu. Já vyrazil z České Lípy sám a s některými jsem se měl setkat v Zákupech na náměstí. Tam jsem na ně vyčkával. Vyrazil jsem brzo a tedy mé čekání bylo delší jak půl hodiny. Nevadilo to, bylo pěkně, teplo už od rána a tak čekání nebylo nepříjemné. Nakonec dorazili (Mirek K., Eda K. Míloslav a Gita P., Vojta V., Romana K., Josef V., Josef A., Jiří K., Petr P., Radovan J.). A v Doksech u Lídlu se k nám přidalo druhé vozidlo s Honzou L. a Irenou Š. Tedy jsme měli 7 tatranů, 2 manety, 1 prase (ČZ 175) a dvě auta doprovodné. A mohli jsme vyrazit směr Počátky po silnicích II.a III. třídy, někdy i po jedničce. Oprav po cestě bylo docela dost. Například hned po stratu z Doks byla vynucená první zastávka v Oboře. tedy po pěti minutách jízdy. Dle sdělení ostatních vypadlo světlo Radovanovi. Dalších oprav bylo ještě několik jako například vyhoření elektriky, odpadlý vzduchový filtr apod. Jinak se ale jelo dobře, bylo pěkně, po cestě jsme navštívili muzeum veteránů v Radovesnici II a do cíle jsme dorazili kolem 8 hodiny večer. Uložili jsme si bágly, u těch strojů co bylo potřeba se ještě udělala nezbytná údržba a šli jsme na jídlo a pivko. Po té dlouhé cestě zaslouženě. Druhý den nás čekala soutěž, kterou pořádali se startem na místě zvaném Hanův Mlýn. Ráno jsme posnídali a vyrazili směr start . Sešlo se tam docela dost lidí se svými veterány. Bohužel Josef A. se soutěže nezúčastnil, neboť se musel pracovně vrátit domů. My ostatní jsme se vydali na trasu soutěže. Počasí nám přálo a během soutěže jsme navštívili i zámek v Žirovnici. Do cíle jsme všichni dojeli v pořádku a těšili se na odpočinek. Ráno nás čekala dlouhá cesta zpátky. Nasnídali jsem se v Počátkách na benzínce a vyrazili domů. Bohužel po cestě měl Josef V. vetší závadu, která už nešla opravit a tak jsme museli motorku nechat v jednom domě a Pepa se pro ní ještě večer vrátil. Zatím cestoval ve vozidle s Honzou a Irenou. Po cestě jsem se stavili v restauraci s pivovarem, bohužel už nevím přesně kde to bylo. Dali jsme si oběd a pokračovali k domovu. Do garáže jsem dorazil kolem 19 hodiny. Byl to super třídenní výlet na veteránech.